Promocija monografije Krešimira Nikšića

DSC08176

U četvrtak, 16. 6. 2016. u 19 sati. Atrij Galerije Klovićevi dvori.

Krešimir Nikšić rođen je 1961.godine u Zagrebu.
Diplomirao je na Šoli za risanje in slikanje/Arthouse – College of visual Arts u Ljubljani. Trenutno pohađa postdiplomski studij slikarstva na Akademiji likovnih umjetnosti u Ljubljani (mentori Sergej Kapus, prof. i Zmago Lenardič, prof.)
Izlaže u kontinuitetu od svoje devetnaeste godine na brojnim samostalnim i skupnim recentnim izložbama diljem Hrvatske te u Beču, Parizu, Veneciji, Udinama, Trondheimu..
O njegovu radu izdane su dvije likovne monografije te jedno prošireno izdanje uz tekstove najpoznatijih likovnih kritičara 1999., 2006. i 2008. godine.
Dobitnik je prve nagrade za slikarstvo na 13. Biennalu Internazionale Art del Friulli Giulia 2002. godine.
Član je strukovnih udruga HDLUZ-a i HZSU-a. Kroz svoj dugogodišnji rad i pojavnost na hrvatskoj likovnoj sceni nesebično je pomagao brojnim udrugama, zakladama i raznim organizacijama humanitarnog karaktera.
Njegove slike su zastupljene u mnogim zbirkama kolekcionara na svim kontinentima.

Likovna monografija koju sutra predstavljamo javnosti jest presjek likovnog stvaralaštva Krešimira Nikšića kroz cikluse od prvog izlaganja još kao devetnaestgodišnjaka do danas. U knjizi koja je retrospektiva tridesetpetogodišnjeg rada ovog autora prikazan je put likovnog sazrijevanja umjetnika od figuracije i studija do magičnih ostvarenja “action paintinga”.
Knjiga sadrži likovne kritike najeminentnijih likovnih kritičara, u njoj je reproducirano 230 slika i skulptura.
Knjigu će predstaviti: mr.sc. Branka Hlevnjak, akademik Tonko Maroević i dr.sc. Enes Quien koji godinama prate Nikšićevo djelovanje na hrvatskoj likovnoj sceni.
Knjiga je izdana u nakladništvu Mery gallery, urednica je Marijana Horvatić,pripremu za tisak radio je Vojmir Živny, a tiskana je u Printeri, Sveta Nedelja  u nakladi od 500 primjeraka
Osim što sadržajno ova knjiga predstavlja respektabilnu literaturu na području slikarstva i likovne umjetnosti uopće posebno smo ponosni na tehnički dio izvedbe monografije jer smo tiskom na offsetnom stroju najbolje kvalitete postigli gotovo identičan kolorit “živih” slika.

Marijana Horvatić, urednica