Dobitnici nagrada natječaja za vizualne radove djece i mladih na temu „Kalendar“

Natječaj za vizualne radove djece i mladih na temu „Kalendar“ uz izložbu Izazov moderne. Zagreb – Beč, oko 1900.

Nagrađeni radovi

Osnovna škola

Prva nagrada:
OŠ Ljudevita Modeca Križevci
Autori: Dorijan Crnčić, Vinko Kamenarić, Nino Jokić, 7. r.
Naziv: Kalendar našeg prijateljstva, kolaž
Mentorica: Senka Pleše

Druga nagrada:
OŠ Mursko Središće
Autor: Jakov David, 8. r.
Naziv: Listopad, linorez u boji
Mentorica: Biserka Hren

Treća nagrada:
OŠ Andrije Mohorovičića, Matulji
Autorica: Petra Slavić Brozić, 5.r.
Naziv: Prosinac, linorez
Mentorica: Zdenka Cetina, prof.

Srednja škola

Prva nagrada:
Škola za grafiku, dizajn i medijsku produkciju, Zagreb
Autorica: Ira Beljan, 2.r.
Naziv: Zima, tempera
Mentorica: Ksenija Palameta Radković, prof.

Druga nagrada:
Škola za grafiku, dizajn i medijsku produkciju, Zagreb
Autorica: Tea Kolić, 4.r.
Naziv: Bog travnja, računalna/digitalna grafika
Mentorica: Ksenija Palameta Radković, prof.

Treća nagrada:
Tehnička škola Šibenik
Autorica: Sandra Kapitanović, 3.r.
Naziv: Moj kalendar, kombinirana tehnika
Mentorica: Dubravka Burazer d.i.a

Molili bismo Vas da nagrade podignete 18.5. 2017. u 16 h u Galeriji Klovićevi dvori i zajedno s nama proslavite Međunarodni dan muzeja uz prigodan program.

Kratko obrazloženje:

U današnje novomedijsko doba teško je održati pažnju djece i mladih na umjetnosti prošlih vremena, međutim novi mediji istovremeno promoviraju tu umjetnost pa ona djeci i mladima postaje bliska. Takav slučaj je i s umjetnošću secesije, stoga su djeca i mladi sa zadovoljstvom reagirali na zadani poticaj ovog natječaja.

Arabeske Klimtovih slika reflektiraju se u većini radova dok neki reduciraju taj odraz samo na poznatu krivulju ili font. Posebno su pozdravljeni radovi kojima su učenici osobne tematike izrazili kroz zadanu formu čime je potvrđena njena univerzalnost i bezvremenost. Izdvojeni su oni radovi koji su promišljani kroz secesijsku cjelovitost i prožimanje, a iza kojih stoje jasne ideje o raznim aspektima života. Takav pristup služi daljnjem poticanju djece i mladih na izražavanje putem likovne umjetnosti.

Prosudbena komisija: Sonja Vuk, umjetnica, likovna pedagoginja, prof. iz kolegija Metodika nastave likovne kulture; Jasminka Vidović Buinac, prof. likovnog odgoja i likovnih umjetnosti; Marija Kamber, mag. educ. art; Liljana Velkovski, kustosica i viša muzejska pedagoginja.